Jäsenelle

Yhdistyksemme jäsenyys antaa sinulle monenlaisia etuuksia. Voit tarkastella niitä tästä linkistä https://www.senioriliitto.fi/jasenille/jasenedut/

Tarkista omat jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta. Tarkistaminen vaatii sähköpostiosoitteen jäsentiedoissa. Mikäli sinulla ei ole vielä salasanaa Kilta-järjestelmään, voit sen tilata lomakkeen kohdasta Pyydä salasanaa / Olen unohtanut salasanani.

Näin saamasi salasana on kertakäyttöinen ja voimassa ainoastaan ensimmäisellä kirjautumiskerralla, jolloin sinun on määriteltävä itsellesi uusi salasana seuraavia myöhempiä kirjautumisia varten.

Kun olet saanut sähköpostiisi uuden salasanan siirrry Kilta-jäsenrekisterin kirjautumissivulle salasanan pyyntö-sivulla olevan painikkeen: Takaisin kirjautumissivulle tai painikkeen: https://kilta.senioriliitto.fi/Kirjaudu.aspx?ReturnUrl=%2f kautta.

Kilta-jäsenrekisterin käyttäjätunnuksena on sähköpostiosoitteesi. Kirjautumisen onnistuttua voit tarkastella tietojasi. Tietojesi alapuolella on Muokkaa-painike, jota painamalla pääset muuttamaan rekisterissä olevia tietojasi ja määrittelemään sivun alaosassa itsellesi kertakäyttöisen salasanan tilalle uuden pysyvän salasanan. Määrittelemälläsi uudella salasanalla pääset tarkistamaan ja tarvittaessa muuttamaan omia tietojasi seuraavilla kirjautumiskerroilla ilman uuden kertakäyttöisen salasanan tilaamista.