KUUKAUSITAPAAMISET

Pyritään järjestämään joka kuukauden ensimmäisen täyden viikon keskiviikkona. Tarkemmat tiedot WL:n edeltävässä sunnuntainumerossa.

Kokouspaikkana on Ravintola Kaks` Ruusua, jossa on mahdollisuus nauttia lounas klo 13.00 alkaen. Varsinainen kokous alkaa klo 14.00. Tilaisuuksissa vierailevat eri alojen asiantuntijat, lauletaan yhteislauluja, pidetään arpajaisia ja viihdytään toistemme seurassa.

Kevään 2024 OHJELMA

Tammikuun kuukausikokous keskiviikko 10.01.2024.
Vieraamme on Keski-Savon Jätehuollon toimitusjohtaja Janne Kuronen. Asiana jäteasiat ja kierrätys. Miettikää, mikä askarruttaa kierrätyksessä, ja kysykää. Vaikkapa, mihin pannaan muumio-omenat, kun ei halua omaan kompostiinkaan panna. Tai mihin laitetaan pihasta kerätyt kotilot?

Teatteriretki Kuopioon: Maalari - Juho Rissanen lauantai 27.1.2024, klo 13.00

Helmikuun kuukausikokous keskiviikko 07.02.2024. Vieraanamme Varkauden museokeskus Konstin tutkija Simo Purhonen luennoi Laivalinnasta.

Maaliskuun kuukausikokous ja kevätkokous, jossa mukana myös sääntömuutos keskiviikkona 06.03.2024 klo 14 ravintola Kaks Ruusussa.

Huhtikuun kuukausikokous 03.04.2024 klo 14 ravintola Kaks Ruusussa. Esitelmöitijöinä Joroisten Oma osuuspankin Sirpa Tuomainen ja Toni Kutvonen, jotka kertovat pankkiturvallisuudesta ja edunvalvonnasta.

Toukokuun kuukausikokous 08.05.2024 klo 14 ravintola Kaks Ruusussa. - Jaana Neuvonen Kuopion Tila-Auto Oy:stä kertomaan heidän järjestämistään matkailukohteista, joita seuramme voisi hyödyntää.

Tapahtumakalenteri